DSpace Repository
العلاقة البيداغوجية بين المعلم و التلميذ الذي يعاني من صعوبات تعلم أكاديمية (قراءة ، كتابة ، حساب) في مرحلة التعليم الابتدائي
Login
français
العربية
English
DSpace Home
→
Thèses et Mémoires
→
Sciences Humaines et Sociales et Psychologie
→
Département de Psychologie
→
Magistère en Psychologie
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
العلاقة البيداغوجية بين المعلم و التلميذ الذي يعاني من صعوبات تعلم أكاديمية (قراءة ، كتابة ، حساب) في مرحلة التعليم الابتدائي
نيني محمد نجيب
;
مشري سهيلة
URI:
http://depot.umc.edu.dz/handle/123456789/1114
Date:
2002-01-01
Description:
172 ورقة.
Show full item record
Files in this item
Name:
AMEC3755.pdf
Size:
25.34Mb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Magistère en Psychologie
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register